Vytvorili sme pre Vás klientský portál, ktorý Vám prináša množstvo výhody, ktoré Vám vedia šetriť peniaze aj čas. Využívajte možnosť online správy Vašich služieb a rovnako možnosti aktuálnych prehľadov stavu Vášho konta. Okrem toho sme sa rozhodli medzi dostupné možnosti platby pridať aj online platbu. Priamo v našej klientskej zóne máte tak možnosť uhradiť Vaše faktúry. Aké konkrétne možnosti ponúka naša klientská zóna a ako ju začať aktívne používať?

Prihlásenie do klientskej zóny kinet

Na Našej stránke www.kinet.sk je v pravom hornom rohu tlačidlo KLIENTSKÝ PORTÁL, po kliknutí naň sa dostanete na podstránku s prihlasovacími údajmi do našej klientskej zóny. V prípade, že sa prihlasujete prvýkrát, tak zvoľte možnosť ZABUDNUTÉ HESLO. V prípade, že vo Vašej zmluve máte uvedený email, tak Vás evidujeme, no na Vaše overenie potrebujeme, aby ste overili Váš email. Po zadani emailu Vám do schránky príde internetový odkaz, ktorý Vás odkáže na zadanie Vašich pruhlasovacích údajov aj s vygenerovaným heslom. Prihláste sa a pokračujte podľa pokynov. V prípade, že Vás systém upozorní, že dochádza k duplicite údaju je to z dôvodu, že Váš email už v systéme máme zaregistrovaný k iným prihlasovacím údajom. Je to v tom prípade, ak je Váš email uvedený aj na zmluve Vášho rodinného príslušníka, prípadne vo firemnej zmluve a pod. V tomto prípade Vám odporúčame tento email zmeniť. Najrýchlejší spôsob je kontaktovať nás s touto požiadavkou na kinet@kinet.sk a pre urýchlenie požiadavky pridajte aj Vaše zákaznícke číslo, prípadne variabilný symbol pre platbu za danú službu.

klientsky portal kinet
Klientský portál a jeho možnosti

Po zadaní prihlasovacích údajov sa dostávate na hlavnú plochu klientského portálu, ktorá sa skladá z dvoch časti – ĽAVÉ ovládacie menu a PRAVÁ informačná plocha. V ľavom menu si vyberáte jednotlivé časti, ktoré si chcete prezerať. Hneď po prihlásení sa nachádzate v základnom prehľade, ktorý Vám zobrazuje Vaše aktuálne služby a produkty k ním priradené. Priamo na tejto obrazovke vidíte aj stav vybavenia Vašej objednávky, či konkrétne výrobné čísla Vašich zariadení. Po prihlásení sa Vás systém automaticky opýta, či sú Vaše údaje korektné. Táto kontrola prebieha raz mesačne a kontrolujete si emailovú adresu a telefónne číslo. Vďaka kotnatkným údajom Vás vieme jednoducho a promptne ifnormovať a aktuálnom stave služieb a poskytovať Vám tak maximálnu úroveň starostlivosti.

klientsky portal kinet po prihlaseni
Osobné údaje, zmena a prehľad fakturačných a korešpondenčných adries

V časti môj profil nájdete všetky kontaktné údaje, viete si skontrolovať Vaše zmluvné údaje, ktoré však neviete editovať, nakoľko ich zmena si vyžaduje úpravu zmluvy, takže REGISTRAČNÉ ÚDAJE môžete meniť len priamo telefonicky s naším operátorom, alebo osobne na našej pobočke. Ak však chcete zmeniť korešpondenčné údaje, tak v políčku nižšie máte možnosť upraviť adresu pre doručenie poštových zásielok. Rovnako tak v políčku komunikácia si môžete aktualizovať kontaktné údaje ako je email a telefónne číslo. Dbajte však o to, aby tieto údaje boli aktuálne, keďže na Váš email posielame tak fakturáciu, ako aj informácie o službách a ich zmenách. Zároveň si v tejto časti viete okrem osobných kontaktných údajov zmeniť aj Vaše heslo, prípadne nastaviť dvoj-faktorovú verifikáciu pre vyššiu bezpečnosť Vášho účtu.

klientsky portal kinet zmena udajov
Faktúry, úhrady a zmluvné dokumenty k Vašim produktom a službám

Ak si chcete pozrieť prehľad dokumentov k Vašim produktom a službám, nájdete ich v v samostatných zložkách. Sú zoradené podľa aktuálneho obdobia a viete si tak dohľadať jednotlivé fakturačné obdobia, sumu, ktorú uhrádzate, alebo variabilný symbol, s ktorým sa viete autentifikovať aj pri kontakte s našou telefónnou linkou. Vďaka online archivácií týchto dokuemntov už nebudete musieť hľadať papierové doklady a budete mať všetko prehľadne na jednom mieste.

klientsky portal kinet prehlady dokladov
Úhrada faktúr, aktuálny stav patieb a zmena služieb

Ak máte záujem klientský portál využívať aj na platby za Vaše služby, tak si viete jednoduchým spôsobom prostredníctvom základného prehľadu (PREHĽAD – prvá položka v ľavom menu) prezrieť aktuálne služby, ktoré máte aktívne. Po zakliknutí modrého štvorčeka s náhľadom sa dostanete do detailu produktu/služby. Následne si viete prejsť do náhľadu faktúr, kde prostrednáctvom QR kódu viete urobiť platbu, prípadne ju zrealizovať cez platobnú bránu priamo v klientskom portáli. Zmena služieb je možná opäť v prehľade, kde si môžete rozkliknúť konkrétnu službu a zmeniť jej rýchlosť, prípadne balíčky pri TV. UPOZORNENIE – pri zmene rýchlosti internetu na nižšiu sa faktúruje podľa aktuálnych obchodných podmienok. Pri zmene na vyššiu sa cena navýši podľa aktuálne platného cenníku. Pri TV2GO je možné meniť len výberové balíčky a zmeny môžete robiť LEN JEDEN KRÁT ZA MESIAC. VBalíček pre začiatok je základný balík, ktorý je pdomienený a nie je možné jeho vypnutie. Pri programoch v balíčkoch MOJICH 5, 10, 15 sú niektoré programy podmienené, tzn., že pri výbere jedného sa Vám označí viac programov, ktoré sú v programovom balíčku pridružené k sebe. Tématické balíčky, aj balíčky Mojich 5, 10, 15 si viete navoliť na určité časové obdobie, čo prináša veľkú výhodu napr. v období sviatkov, kedy ste viac doma a viete si na určité obdobie nastaviť konkrétny balík, ktorý sa Vám automaticky vypne. Táto funkcia je výhodná aj počas majstrovstiev sveta a iných športových relácií.

klientsky portal kinet platby
Podpora, kontakty a dôležité dokumenty

V prípade, že Vám niečo nebude jasné, tak v časti podpora nájdete všetky dôležité dokuemnty od obchodných podmienok, až po kontaktný formulár a pdorobným informáciám o našich produktoch a službách. Veríme, že budete náš klientský portál využívať a ušetrite tak čas na pobočke a hotovostných platbách. V prípade, že Vám napadne nejaké vylepšenie, neváhajte nás kontaktovať na kinet@kinet.sk.

Ďakujeme, že ste s nami, tím kinet – internet a televízia