Kinet s.r.o. sa sťahuje z Diviak nad Nitricou do Prievidze, ruší sa aj prevádzka v OC Korzo
Sťahujeme sa do nových priestorov. Keďže náš tím sa za poslednú dobu výrazne zväčšil, rozhodli sme sa urobiť krok vpred a presťahovali sme sa do nových, väčších priestorov v Prievidzi. Od 18.9. nás nájdete na adrese: Vápenická 310/18, 971 01 Prievidza – Priemyselný obvod -> PRESNÁ ADRESA TU
V nových priestoroch sme vybudovali samostatnú klientskú zónu, kde máte možnosť platby, prípadného prevzatia a odovzdania zariadení. Rovnako tak sa môžete u nás informovať o službách a produktoch dostupných v aktuálnej ponuke: https://www.kinet.sk/cennik/#internet
Máme novú web stránku s aktuálnou ponukou aj klientskou zónou
Vytvorili sme novú web stránku, ktorá Vám okrem bežných informácií o našej firme pomôže jednoducho overiť dostupnosť našich služieb, prípadne Vám umožní uhradiť za Vaše produkty a služby online formou. Je pre nás dôležitá Vaša spokojnosť a preto sa snažíme ušetriť Váš čas. Digitalizujeme procesy, aby sme ušetrili čas pri Vašej objednávke, ale aj zmene služieb, či výbere produktov.
Akými formami nás môžete kontaktovať?
Vyberte si z množstva spôsobov, ktoré Vám najviac vyhovuje. Na našej web stránke máte viacero možností, ako s nami môžete nadviazať kontakt. Záleží od toho, aký typ dotazu máte.
– Overenie adresy – ak ste nový zákazník a potrebujete si preveriť, či máme na Vašej adrese dostupné služby – využite formulár na začiatku nášho webu. Vďaka základným údajom overíte dostupnosť služieb na Vašej adrese a môžete urobiť proces celej objednávky online, prostredníctvom internetu.
– Otázky ohľadom fungovania služieb – v prípade, že Vás zaujíma spôsob fungovania našich služieb, prípadne máte nejaký problém s pripojením, prejdite si často kladené otázky, ktoré Vám vedia jednoducho a rýchlo pomôcť s riešením Vašej situácie. Ak si neviete rady, prejdite do klientskej zóny (ak už ste náš aktuálny klient), alebo vyplňte servisný formulár na našom webe: https://www.kinet.sk/podpora/#form . Identifikáciou pri vyplnení formuláru urýchlite celý proces spracovania Vašej požiadavky a naši kolegovia Vás budú kontaktovať oveľa rýchlejšie, ako pri klasickej emailovej komunikácií.
– ONLINE CHAT – Ak sa potrebujete informovať o jednoduchých témach počas pracovnej doby, môžete využiť náš online chat, ktorý nájdete v pravom dolnom rohu na našom webe. Jednoduché otázky Vás prevedú priamo k nášmu operátorovi/operátorke, ktorí Vám poradia v konkrétnej oblasti záujmu. Online komunikačný chat je dostupný od pondelka do piatku od 8:00 do 16:00 hod. V prípade, že ste nás nezastihli v pracovnej dobe, môžete nás kontaktovať na našom tel. čísle 046/546 40 20 aj mimo pracovného času a to od 16:30 do 20:00 v pracovné dni a od 8:00 – 20:00 hod cez víkendy.
Využite klientskú zónu a zjednodušte si život online platbami a prehľadmi služieb
Nie ste si istí, či ste uhradili poslednú faktúru, prípadne uvažujete o zmene služieb? Klientský portál je jedinečný prehľad Vášho kinet účtu. Na jednom mieste vidíte Vaše aktuálne služby a produkty, máte prehľad o Vašich platbách a zostatku na úhradu. Jednoducho a efektívne viete uhradiť platby priamo cez náš klientský portál. Stačí ak sa prihlásite pomocou emailu, ktorý máte zadaný pri Vašom účte. Ak nemáte zadaný email pri Vašej zmluve, kontaktujte naše call centrum a doplňte si ho. V prípade, že sa prihlasujete prvý krát a nie ste si istí, prejdite do možnosti zabudnuté heslo a vypíšte si údaje nanovo. Prostredníctvom overenia cez Váš email, ktorý máte v zmluve si tak obnovíte heslo rýchlo a jednoducho.