Vážení zákazníci, naša pobočka na Vápenickej ulici v Prievidzi je v dňoch štvrtok 28.8. a piatok 29.8.2025 z technických príčin zatvorená. Vo štvrtok však pracujeme štandardne online, aj na našej linke, takže v prípade potreby nás zastihnete jendoducho.

 

 

pobocka kinet prievidza

 

Ako nás môžete kontaktovať?

Aj napriek tomu, že naša pobočka je vo štvrtok zatvorená, tak s nami viete aj na diaľku vyriešiť všetky záležitosti. Možnosti, ako sa s nami môžete skontaktovať.

 

Klientský portál

Zaujíma Vás tav Vašich úhrad, alebo dĺžka Vašej zmluvnej viazanosti? To všetko nájdete vo vašej klientskej zóne, do ktorej sa prihlásite jednoducho pomocou Vášho emailu, ktorý máte aj v zmluve a dostávate naň faktúry za naše služby. Heslo si viete obnoviť aj odoslaním „zabudnutého hesla“ na Váš email. V klientskom portáli nájdete všetky informácie o zmluve, platbách a dokonca môžete aj uhradiť Vaše faktúry.

https://info.kinet.sk/app/login

 

Telefonická linka

Na našej linke nás zastihnete v klasickom otváracom čase od 8:00 – 16:30 hod a od 16:30 do 20:00 pohotovosť. Poradíme Vám s čímkoľvek. Neváhajte nás kontaktovať: 046/ 546 40 20

 

Servisný zásah

V prípade, že máte nejaký technický problém, stačí, ak nám pošlete formulár prostredníctvom našej web stránky https://www.kinet.sk/podpora/#vseobecne

Náš kolega z oddelenia servisov preverí Vašu požiadavku aj na diaľku a v prípade potreby Vás bude kontaktovať s obhliadkou. 

 

Emailový kontakt na kinet@kinet.sk

 

V prípade, že máte požiadavku o zmenu služieb, alebo fakturácie, môžete nám Váš dopyt poslať na náš email: kinet@kinet.sk, nezabudnite vždy napísať buď Váš variabilný symbol, alebo miesto prípojku o ktorú sa jedná, aby sme si vedeli korektne priradiť Vašu požiadavku.

Vytvorenie objednávky – rýchlo a jednoducho

Ak máte záujem o objednanie našich služieb, viete si objednávku vytvoriť rýchlo a jednoducho online na našom webe. Stačí, ak si overíte dostupnosť služieb na Vašej adrese a vyberiete si doplnkové zariadenia a pošlete objednávku k nám. Na email dostanete automatickú odpoveď, na základe ktorej si môžete prekontrolovať celé zhrnutie objednávky. Telfonicky Vás budeme kontaktovať s plánom termínu na pripojenie.

Ďakujeme, že ste s nami.
Okrem web stránky s nami môžete komunikovať aj na našich sociálnych sieťach:
Facebook,

aj instagram